Facebook
Ajánlatkérés

GYIK


GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK


GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

1.    Milyen típusú termékeket és szolgáltatásokat kínál a Monojet Kft.?
A Monojet Kft. fizikai termékeket és különböző szellemi, illetve fizikai szolgáltatásokat nyújt. A termékekről és szolgáltatásokról bővebb információk a Monojet Kft. honlapján találhatóak: www.monojet-ipartechnika.hu.
2.    Hogyan történik a megrendelések feldolgozása és visszaigazolása?
A megrendelések írásban vagy elektronikus úton történő benyújtása után a vállalat írásban vagy elektronikus úton visszaigazolja, és a megállapodott időpontban szállítja a termékeket vagy szolgáltatásokat.
3.    Mikor köteles az ügyfél átvenni a rendelt termékeket?
A termékek átvételének ideje és helye előre megállapított, amit a megrendelés visszaigazolásakor rögzítenek.
4.    Mit kell tudni a tulajdonjog fenntartásáról?
A tulajdonjog a Monojet Kft.-nél marad mindaddig, amíg a termék ellenértéke teljesen ki nem egyenlítésre kerül.
5.    Milyen garanciális feltételek vonatkoznak a termékekre?
Új termékek esetén a garanciális idő a gyártó által meghatározott 6-48 hónap, illetve egyes komponensekre és szervizelésre külön garanciaidő érvényes.
6.    Hogyan kezelhetők a minőségi problémák és a szavatossági igények?
Minőségi kifogás esetén az ügyfél előterjesztheti szavatossági igényét, melyet a vállalat elsődlegesen hibás termék kicserélésével vagy kijavításával igyekszik rendezni. Az eljárás részletei a dokumentumban megtalálhatók.
7.    Milyen feltételek mellett lehet elállni a szerződéstől?
Gyártott (adott időpontban nem saját vagy beszállítói raktáron lévő) termékek esetében a visszaigazolás után a megrendelést lemondani vagy módosítani nem lehet. Elállás esetén a szerződéstől való elállásnak költségei és feltételei vannak, melyet az ÁSZF ide vonatkozó része szabályoz.
8.    Milyen fizetési módok érvényesek és mik a fizetési feltételek?
Az első rendelésnél előreutalás szükséges, a továbbiakban a számla ellenértékét a teljesítéstől számított határidőn belül kell átutalni. Késedelmi kamatok és egyéb fizetési feltételek részletezése szintén megtalálható a dokumentumban.
9.    Helytelen adatok esetén hogyan tudom kérni a számla érvénytelenítését, módosítását?
Amennyiben a számla kézhezvételét követő 5 munkanapon belül nem jelzi a számlán szereplő adatok helytelenségét, úgy a számlára irányuló bármilyen módosítási kérelmét nem áll módunkban elfogadni. Ez azt jelenti, hogy a számla stornózására vagy módosítására vonatkozó kéréseknek ezen időkereten belül kell megtörténniük.